سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بهترین کارها آن بود که به ناخواه خود را بدان وادارى . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط بیقرار در 89/12/3:: 4:43 عصر

 

هو االطیف

خیلی جرئت می خواد تولد برای یه شهید گرفتن اونم با بودن پدر و مادر پیر و چقدر سخت است بیان این نکته

اما برای ما ها که شهدا را زنده می دونیم نه ... ما شهید را نه به عنوان کسی که در بین مانیست می شناسیم بلکه به عنوان یکی از اعضای خونوادمون که همیشه در کنار ماست و البته بالاتر می شناسیم...

تبریک می گم به داداش سببی خودم که داداش نسبی یه منتظره تولد تو غرق شادی می کنه مارا و اینکه هنوز در خاطر ما هستی و اینکه هنوز هر چند کم جامعه شما را فراموش نکرده.

داداش ما خدا را در سالروز تولد ت شکر می کنیم که هنوز می توانیم نام شما را فریاد کنیم وبه شما قول شرف می دهیم که نگذاریم لحظه ای نام شما و خون شما لگد مال عده ای لجن بشود

من از جانب همه نسلهای بعد از شما قول شرف می دهم که تا آخرین قطره خونم پاتون جون بدم

این کادوی تولدت باشه داداش یه منتظر...

تویی که نمی شناسمت

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------

پی نوشت :

وای من چقدر بدم و بی سعادت و شرمنده ...

آدم که روسیاه باشه همینه دیگه اینجاها معلوم میشه

نمی تونه برا شهدا بنویسه

حالا بشینم واسه خودم توجیه کنم که نبودم مسافرت بودم گرفتار بودم و....

اینا را گفتم که همه تقصیرا را گردن بگیرم

علی شاطری عزیز تو رو خدا حلال کن بعد عمری یه چیزی از ما خواستی و من گردن شکسته...

یه منتظرعزیز بی نهایت سپاسگزارم که منو قابل دونستی تو منو با وجه دیگری از شهدا آشنا کردی بعد از این همه مدت حسابی انرژی گرفتم امروز میرم بهشت...


کلمات کلیدی :