سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند آن است که از فراگیری دانش ملول نگردد . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط بیقرار در 90/1/4:: 12:25 عصر

هواللطیف

سلام به داداش گلم خان داداش مهربونم

می خوام عید و تبریک بگم به بهترین داداش دنیا

به بهترین تاج سر دنیا

به بهترین کسی که دوستش دارم و نمی تونم بقلش کنم

نمی تونم اون هیکل رعناشو تو آغوش بگیرمو و بگم که چقد دوستش دارم

ولش کمن با خودم عهد کرده بودم مثلا حرف غمناک نزنم

داداشی عیدت مبارک - شاد شادم که هنوزم داداش خودمی و تنها داداش خودمی

شادم که هیچ کسی نتونسته جاتو پر کنه

داداشی شادم که هنوز به یادمی

هنوز...

شادم که رهام نکردی

جیگرتو بخورم

نمیدونم چی بگم ...

اما من نمی تونم با تو حرف بزنم و اشکم جاری نشه

خان داداش این اشک شوقه

تو ناراحت نشی یه وقت ...

قربون اون چشمای قشنگت بشم

میدونم زیر قولم زدم حلال کن دیگه عیدی بده ناسلامتی داداش بزرگتری گفتن کوچیکتری گفتن

دفعه بعدی که بیام می خوامم بنویسم چی عیدی دادی

عیدی بزرگ می خوام از داداشم


کلمات کلیدی :